tiistai 7. toukokuuta 2013

07.05.2013

Hellou!
Täällä taas. Nyt mä sit päätin vähä päivittää kuulumisiani tänne blogiin. Oli tarkotus kirjottaa tänne aikasemmi jo, mut en oo vaa viel ehtiny. Mulla on ollu oikeesti tosi kiire, vaikken ny nii kaameesti ookkaa saanu aikaseks mitää.
Elikkä kaikki meni uusiks. Jouduin muuttaa takas kotiin nyt väliaikasesti, joten helsinki on nyt historiaa. Ainaki toistaiseks.. Syy siihen, miksi jouduin kotiin on kun siskoni päätti muuttaa helsingistä tänne. Että kiitos sille! -.- Noh ei siinä nyt mitää muuta, ku kaverit ois siel.. Niitäki näkee enää harvoin :/ Tai no kylhän mulla täälläki niitä on, mut en pääse niitäkää kauheesti tapaamaan kun ei ole kyytiä keskustaan! tervetuloa vaa tänne.
Olen nyt parina päivänä laittanut nätimmäksi meidän koirien häkkiä. Oon siivonnu sen/siistiny, maalaillu kopit yms.. kohta seki valmiss :) Musta on niin ihanaa ku kesä tulee, tänää ja eilen oli aivan mahtavat ilmat! tosi lämmin. Aurinko vaa paistanu eikä ees kauheesti tuullu! tänää oli jotai 18 lämmintä varjos!!!! <3 paitsi nyt on kaamee vesisade :(
Oon suunitellu, että kuvaisin tänne blogiin my day videopostauksen päivästäni! Mut en tiiä millon sen tekisin, ehkä jopa tulevina päivinä ;) Ketää tuskin kiinnostaa mun päivät, mitä mä teen, mut joo ei se ny mua haittaa.. :)
Nyt mä odottelen, että mun rakas tulee tänne :) Ollaan oltu erossa toisistamme jotaiii hmm.. koht varmaa kaks viikkoo! se on aivan liikaa.. Helvetti.. :( Kauhee ikävä sitä :( Toivottavasti huomenna tulis :) <3 love you rakas <3


En pysty laittaa kuvii, koska paska koneeni ei suostu lataamaa nyt kuvia :( yritänn laittaa lähi päivinä :) :-*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti