tiistai 27. elokuuta 2013

Paluu maanpinnalle

Aikaa on mennyt ehkä liikaa, mutta pieni tauko teki hyvää. Nyt mulla on uusia ideoita blogiin, mitä mä rupeen ajallaan kehittelemään.. Jo aijemmin puhuin, että tekisin my dayn.. sitäkin ois tarkotus tehä. Lisäksi muuta videoo ;) en kerro enempää. En edes tiiä miks pidin taukoo tähän blogiin, mutta sillon varmaan ei ollu sellanen elämä, että ois jotai kerrottavaa ollu..
Nykyään mä käyn koulus, opiskelen merkonomiks Tampereen lähellä ja asustelen täällä yksikseni :) Vihdoinkin mä pääsin itsenäistymään. Kerranki mulla on joka aamu (maanantaita lukuunottamatta) virkee olo ja innostunut kouluun. Musta on iha superii käydä koulus! Tää on tosi epänormaalia musta, mut nii.. :)
Mut löytää nykyään intagramista nimellä veeraaz_ sinne laittelen ehkä useimmin kuvia yms.. mut tottakai mä tännekki nyt alan taas kirjottelee usemmin ja toteuttamaan niitä mun ideoita. Uus panneriki pitäis kehitellä tässä.. Pientä mietettä on jo, mut hiontaa tarviii siihenkin.. Tunnetusti mä en osaa käyttää tätä bloggeriakaan edes tarpeeks hyvin, niin se pannerin tekoki saattaa kestää vähän, mut tiedos seki :)
Yritän saada tän tehtyy nyt tänään koulus, koska mulla on muita sunnitelmia illaks.. Eilen kävin kaverin kans salil jonka jälkee viel päätettii pelaa sulkkist hallis :) oli iha älyttömän hauskaa ja tullaa varmaa ottaa tavaks :) Tänäänki meen salille ku lupasin murulle, että meen sen kans. Mä en ymmärrä miks en oo aijemmin älynny mennä salille.. Helsingiski ois ollu tosi hyvät mahdollisuudet käydä salilla, toisinku täällä. Mut oon kyl tyytyväinen tohon saliin mis eilen oltii! Siel oli kaikki laitteet, mitä tarvitsiki. Nyt vaa hamstraamaan salille vaatteit yms..
Mulla meni kesä hvin.. Melkeempä koko kesän olin kotona.. Kävin perheen kans Sotkamos, jossaa mökis yöt, mut se nyt meni normaalista viikonlopusta porukoiden kans ;:) Ai nii olin mä serkkujen kans Taivalkoskel jotai viikon meijän sukutalol :) Must oli kiva sielläki käydä ku aikaa viime käynnistä oli jotai 4-5 vuotta <3 Oli kiva kesä olla kotonaki välillä, en muista millo oisin ollu tollee kesän kotona. Ja onneks olinki, koska nyt kun muutin tänne nii ei sit nii paljoo pääsekkää kotiin, vaikka haluiski. mul on kyl kesäst kuvia puhelimes, mut mä teen kesäst jonku postauksen sit täl viikool varmaa, mis on sit kuviakin.
Asuminen yksin on ollu ihanaa, musta on hyvä ettei joku oo kokoajan peräs kyselemäs mis oot ja mitä teet. On omanlainen vapaus! Erinlaista ku kotona! Tää kaupunki mis asun on viihtyisä. Ite tykkään tosi paljo. Varsinki, ku tääl on hyvät urheilu mahdollisuudet ottaa kiloja pois lisää :)
Yritän keretä myös ensimmäistä videoo kehitellä tässä viimestää ens viikolla.. Mulla on vaa yks ongelma, etten mä osaa kunnol käyttää niit ohjelmii mil voi muokkaa videoit kivemmiks :D mul kyl on koneessa jotai sellasia ohjemia, mut pitää perehtyä niihin sit ku video on tehty..
Mut joo.. Taidan täs nyt vaa keskittyä tähän ``tuntiin´´ ja olla ahkerana loppu päivän. <3

~~Veera~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti